۶۶۲ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در روستا‌های شهرستان کیار انجام شد.

انجام ۶۶۲ هزار مترمربع آسفالت در روستا‌های کیاربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۶۶۲ هزار و ۶۳۱ مترمربع عملیات زیرسازی و آسفالت در ۴۲ روستا از مجموع ۴۴ روستای بالای ۲۰ خانوار دارای طرح هادی شهرستان کیار انجام شده است.

او تأکید کرد: برای این عملیات افزون بر ۳۴۰ میلیارد ریال هزینه شد.

رئیسی افزود: در این روستا‌ها ۱۱۰ هزار و ۴۳۵ متر طول عملیات خیابان‌سازی شامل جوی و جدول، پیاده‌رو سازی و فضای سبز اجرا شده است.

او اضافه کرد: با این اقدامات هفت هزار و ۸۳۶ خانوار از مجموع هشت هزار و ۲۶ خانوار ساکن در این روستا‌ها برابر ۹۷ درصد جمعیت هدف از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره‌مند شده‌اند.

رئیسی ادامه داد: تاکنون هفت هزار و ۵۶ جلد سند شامل پنج هزار و ۹۰۲ جلد سند روستایی و یکهزار و ۱۵۴ جلد سند شهری در شهرستان کیار صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۷۱۳ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال تسهیلات به هفت هزار و ۱۱۰ خانوار در شهرستان کیار پرداخت شد.

او گفت: تاکنون ۹۸ واحد مسکن شهری با ۵۵ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال و ۷۰۶ واحد مسکن مهر با ۱۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار در شهرستان کیار از سوی بنیاد مسکن احداث شد.

کیار از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر شلمزار) در فاصله ۴۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار