سردار عزیز از کشف بیش از ۱۶۶ کیلو گرم انواع مواد افیونی از یک تریلی در عملیات مشترک با مأموران انتظامی استان کرمان خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شرق استان تهران طی چند روز کار اطلاعاتی دقیق دریافتند سوداگران مرگ قصد دارند محموله‌ای از مواد مخدر را با یک دستگاه تریلی تانکردار از استان هرمزگان به مقصد استان فارس منتقل کنند که موضوع پیگیری و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران خودرو حامل مواد مخدر را رهگیری و در محور‌های مواصلاتی استان فارس شهرستان لار شناسایی کردند و با اعلام موضوع به فرماندهی انتظامی استان فارس، طی یک عملیات مشترک خودرو در شهرستان توقیف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

سردار عزیزی ادامه داد: مأموران در این عملیات ۱۶۶ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت کابین جاسازی شده بود را کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر و به پلیس مبارزه مخدر منتقل کردند که متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان بر مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و گفت: عملیات مشترک پلیس فرصت سوء استفاده از سوداگران مرگ را می‌گیرد و قاچاقچیان مواد مخدر در هر نقطه از کشور رهگیری و به قانون سپرده خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.