مایکل گوو، معاون بوریس جانسون اعلام کرد دولت انگلیس به دلیل افزایش مرگ و میر بیماری کرونا در این کشور قانون ممنوعیت رفت‌وآمد را فعلا لغو نخواهد کرد.

ممنوعیت رفت‌وآمد در انگلیس ادامه خواهد داشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اس‌بی‌اس، یکی از مقامات ارشد دولت انگلیس اعلام کرد با توجه به افزایش بسیار نگران کننده مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کشنده کرونا در این کشور، دولت انگلیس در حال حاضر قصد رفع قانون ممنوعیت رفت‌وآمد و محدودیت‌ها را ندارد.

مایکل گوو، معاون بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس گفت که دولت ممنوعیت تردد را به طور مرحله به مرحله در ماه‌های آتی بر می‌دارد.

معاون بوریس جانسون گفت: «واقعیت‌ها و توصیه‌ها در حال حاضر مشخص است و ما هنوز نباید در فکر رفع این محدودیت‌ها باشیم.»

همچنین وزیر کشور انگلیس نیز اعلام کرده است که دولت این کشور قصد لغو محدودیت‌ها را ندارد.

با شیوع گسترده ویروس کرونا در انگلیس، روزنامه ایندیپندنت نوشت وزرای این کشور به طور خصوصی درباره یک راهبرد ۱۲ ماهه برای ادامه تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها در این کشور گفت‌وگو می‌کنند.


بیشتر بخوانید: کرونا اوضاع انگلیس را بحرانی کرد


کادر خدمات درمانی انگلیس با توجه به کمبود تجهیزات محافظتی برای جلوگیری از آلوده شدن به ویروس کرونا، خود را قربانی شده می‌بیند به طوری که معاون وزیر مسکن انگلیس هم به ناتوانی دولت این کشور در ارائه تجهیزات پزشکی، اذعان کرد.

روزنامه انگلیسی ساندی تایمز اعلام کرد تحقیقاتی نشان داد که دولت این کشور به دلیل تعلل در واکنش مناسب در روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا، زمان حیاتی را برای مهار این بیماری از دست داده است.

بر اساس آمار مراکز بهداشتی اروپا، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا از مرز یک میلیون نفر گذشت و تقریبا ۱۰۰ هزار نفر در اروپا جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار