تکذیب قطع درختان در جنگل قائم کرمان

شهردار کرمان خبر قطع درختان در جنگل قائم که در فضای مجازی منتشر شده بود را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سید مهران عالم زاده شهردار کرمان گفت: قطع درختان در جنگل قائم را شدیدا تکذیب می‌کنم و در این خصوص به مدیرعامل سازمان بهشت زهرا تاکید کرده‌ام که حق قطع حتی یک اصله درخت را هم ندارند.

او افزود: مدیرعامل بهشت زهرا به بنده اطمینان خاطر داده که نه تنها تاکنون درختی در این منطقه قطع نشده است، بلکه از این پس هم این اتفاق رخ نخواهد داد.

شهردار کرمان با بیان اینکه اگر بنا به ضرورتی نیاز به جابجایی درخت باشد امکانات جابجایی درخت را داریم، اما تاکنون چنین موردی هم وجود نداشته است؛ بیان داشت: اگر کسی قطع حتی یک اصله درخت در جنگل قائم را ثابت کند، نه تنها به او جایزه می‌دهم بلکه با مدیرعامل مربوطه هم به دلیل اینکه این کار را بدون اجازه انجام داده است، شدیدا برخورد می‌کنم.

او با اشاره به انتشار عکس‌های قبوری که در مجاورت درختان قرار دارند، گفت: این قبور در مکانی است که درخت وجود ندارد؛ در نقشه‌های گوگل وضعیت درختان مشخص است و مردم می‌توانند با مقایسه نقشه‌های کنونی با گذشته، وضعیت درختان را چک کنند؛ اگر تغییری دیده شود خلاف صورت گرفته است.

شهردار کرمان در خصوص آخرین وضعیت آرامستان جدید کرمان هم گفت: در این خصوص در تلاشیم که در بحث مالکیت زمین به توافق برسیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار