رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان از رفع تصرف ۸ هزار و ۸۳۸ متر مربع از اراضی دولتی در بلوار امام علی (ع) شهر رفسنجان و همچنین اراضی حد فاصل احمدیه، محمدیه و تلمبه صفائیه رفسنجان خبر داد.

رفع تصرف ۸۸۳۸ متر مربع از اراضی دولتی در رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی عباسی پور رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان گفت : یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی با دستور دادستان و با حضور ماموران یگان امداد نیروی انتظامی و با همکاری شهرداری رفسنجان در محل تصرفات غیر مجاز حضور یافته و با تخریب مستحدثات ایجادی و پس از رفع تصرف کامل زمین را به حالت اولیه قبل از تصرف در آوردند و به دولت برگردانده شد و پرونده مجرمان جهت تعیین تکلیف به دادسرا ارجاع شد.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی رفسنجان عنوان داشت: زمین‌های رفع تصرف شده در پلاک‌های ۲۱۱۹۲ -۱۹۱۶ و۱۹۶۹-۲۰۰۸ دولتی واقع شده و ارزش آن‌ها بیش از ۶٠ میلیارد ریال است.

عباسی پور گفت: در محدوده و حریم شهر‌ها اراضی دولتی تحت مدیریت اداره رمسکن و شهرسازی بوده و حفظ اراضی مذکور بر عهده این اداره است و به افراد سودجو و فرصت طلب اخطار می‌شود تصرف اراضی دولتی موجب تضییع حقوق بیت المال است و جرم محسوب می‌شود و مرتکبان ضمن برگرداندن زمین به دولت توسط مقام قضایی به جریمه و حبس محکوم می‌شوند.

او در پایان ضمن تشکر از عوامل یگان امداد نیروی انتظامی و سازمان عمران شهرداری که در عملیات رفع تصرف همکاری کردند، از همه همشهریان درخواست کرد به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعا با شماره‌های ١۶۵۶ و ۳۴۳۲۷۲۰۶ و ۳۴۳٢۰۰۱۸ تماس و مراتب را اعلام کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار