خانواده سردار شهید طالبی در ادامه راه ایشان در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با شیوع کرونا در کشور و استان مرکزی بسیاری از مردم دست بدست هم برای شکست این دشمن متحد شدند تا علاوه بر جلوگیری از شیوع این ویروس بیماری کووید ۱۹ را سریع‌تر مهار کنند.

ادامه مبارزه با دشمن مردم در خانواده سردار شهید اراکی

خانواده سردار شهید نیازعلی طالبی هم که در دوران دفاع مقدس در مبارزه با دشمن مردم به شهادت رسید در ادامه راه شهید به مقابله با کرونا دشمن دیگر مردم رفته اند.

خانواده سردار شهید نیازعلی طالبی از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا منزل مسکونی خود را در به صورت رایگان در اختیار گروه جهادی شهدای واگن پارس قرار داده اند تا به کارگا تولید اقلام بهداشتی و ماسک شود.

گروه جهادی شهدای واگن پارس در طول این مدت روزانه بیش از ۶ هزار ماسک و ۲ هزار دستکش بهداشتی و استاندارد تولید کرده و در اختیار مردم قرار داده اند تا از خودشان درمقابل کرونا دفاع کنند.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله در دیدار با خانواده شهید طالبی گفت: شهید نیاز علی طالبی در عملیات بیت المقدس نقش بسیار موثری را ایفا کرد و امروز خانواده ایشان خانه و امکانات خود را در اختیار گروه‌های جهادی می‌گذارد و راهش را با قوت ادامه می‌دهند که باید از آن‌ها قدردانی کرد.

سردار کریمی افزود: کارگاه‌های خانگی تولید ماسک و تجهیزات پزشکی از سوی بانوان خانه دار مانند مجاهدت‌های دفاع مقدس است که بانوان که در پشت جبهه‌ها رزمندگان را پشتیبانی می‌کردند.

او با بیان اینکه گروه‌های جهادی که به برکت امام و انقلاب اسلامی ایجاد شده اند از ابتدای شیوع کرونا وارد عمل شدند و کمبود‌ها را جبران کردند و باید قدر آن‌ها را بدانیم اضافه کرد: با فراگیر شدن ویروس کرونا بسیاری از کشور‌ها حسرت گروه‌های جهادی ایران اسلامی را می‌خورند.

سردار شهید نیازعلی طالبی متولد که فرمانده گردان پیاده لشگر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) در دوم خرداد ماه ســال ۱۳۶۱ درجبهه خرمشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پهـــلو وسرش به دیدار معبود شتافت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.