مردم روستای موت آباد اراک روزانه هزارو۲۰۰ عدد ماسک تولید می‌کنند.

جهاد روستائیان موت آباد اراک در مقابله با کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مردم با همت روستای موت آباد اراک در کارگاه جهادی این روستا روزانه هزارو۲۰۰ عدد ماسک در تولید می‌کنند.

خانم امیری دهیار روستای موت آباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: کارگاه کنونی تولید ماسک در روستا کارگاه تولید مانتو بود که با تامین مواد اولیه از سوی خیرین به صورت خداپسندانه به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد.

امیری افزود: از یک ماه گذشته ۱۲ تا ۱۵ نفر از اهالی روستا به صورت داوطلبانه در این کارگاه حاضر شده وبه صورت جهادی در تولید این ماسک‌ها مشارکت دارند.

او اضافه کرد: بانوان داوطلب روستای موت آباد با روزی ۱۲ ساعت کار جهادی روزانه هزار تا هزار و۲۰۰ عدد ماسک تولید می‌کنند و به صورت رایگان در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار شهرستان اراک توزیع می‌شود.

نسایی مسئول کارگاه خیاطی هم گفت: با شیوع کرونا تولید مانتو از رونق افتاد وتصمیم بر این شد که مکان وتجهیزات این کارگاه که تعطیل شده بود در خدمت تولید جهادی قرار گیرد که نقشی در شکست کرونا ایفا شده باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.