در جلسه پدافند زیستی شهرستان کمیجان آخرین وضعیت و اقدامات مبارزه با کرونا بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،جلسه پدافند زیستی شهرستان کمیجان با حضور اعضاء و ادارات مربوطه و سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی با موضوع مقابله با بیماری کرونا برگزارشد.

بررسی آخرین وضعیت و اقدامات مبارزه با کرونا در کمیجان

این جلسه با هدف بررسی آخرین وضعیت و اقدامات صورت گرفته در زمینه مبارزه با کرونا و جلوگیری از گسترش شیوع این ویروس و ارائه برنامه‌های پیش رو برگزار شد.

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   از اقدامات صورت گرفته در خصوص مقابله با کرونا در شهرستان کمیجان قدردانی کرد.

قدسی افزود: این اقدامات به همت تلاش همه جانبه همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها صورت گرفته و ما می‌توانیم با همین روند و با کمک و همراهی مردم کرونا را نابود کنیم.

او همچنین به این نکته اشاره کرد که با وجود مشکلات اقتصادی کشور می‌بینیم که اصناف و افراد متعددی در این زمینه بسیار همراهی می‌کنند و این نکته بسیار مهمی است.

نماینده مردم اراک، خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه از پیگیری‌های صورت گرفت از طریق وزارت بهداشت و درمان برای رفع مسائل بهداشت و درمان استان خبر داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.