نقاط مختلف شهر اراک هر روز با مشارکت ۶۰۰ نفر ضدعفونی می‌شود.

ضدعفونی روزانه شهر اراک با مشارکت ۶۰۰ نفربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،از روز اول اسفند که کرونا ویروس وارد استان مرکزی تا کنون ۵۴ روز می‌گذرد و در این مدت مردم و مسئولان این استان تلاش کردند تا از گسترش شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

در این مدت گروه‌های مردمی به کمک مسئولان آمدند و با روش‌های مختلف از دوخت ماسک و لباس ایزوله تا ضد عفونی معابر سعی کردند در مبارزه با این ویروس اقدام کنند با همین کار‌ها بود که بیماری کووید ۱۹ در استان مرکزی کنترل شد و این استان رتبه خوبی در این زمینه در سطح کشور کسب کرد ضدعفونی روزانه شهر اراک با کمک نیرو‌های مردمی و نظامی از جمله این اقدامات است.

شفیعی شهردار کلانشهر اراک  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: نقاط مختلف شهر اراک هر روز ضدعفونی و گند زدایی می‌شود و این امر هر روز با مشارکت ۶۰۰ نفر انجام می‌شود.

 شفیعی افزود: روزانه ۱۰۰ تن مواد برای ضدعفونی نقاط مختلف شهر اراک استفاده می‌شود و هر شب اتوبوس‌های خط واحد شهری ضدعفونی می‌شود.

او اضافه کرد: در این طرح نیرو‌های نظامی و انتظامی مردم و سازمان‌های مردم نهاد همکاری می‌کنند.

شهردار اراک بیان کرد: تا کنون ۵۰۰ میلیون تومان مواد ضدعفونی و بهداشتی خریداری شده و تجهیزات بهداشتی هم در اختیار کارگران خدمات شهری و فضای سبز قرار گرفته است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.