خبرگزاری الجزیره به نقل از منابع ایرانی مدعی شد مانور شناورهای ایرانی در نزدیکی یک ناو آمریکایی در پاسخ به تلاش چندی پیش جنگنده آمریکا برای نقض حریم هوایی ایران بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع ایرانی به شبکه الجزیره قطر گفته‌اند که چندی پیش یک جنگنده آمریکا تلاش داشت وارد حریم هوایی کشورمان شود اما هشدار پدافند هوایی ایران موجب تغییر مسیر این جنگنده شد.

الجزیره همچنین به نقل از این منابع مدعی شد مانور در نزدیکی یک ناو آمریکایی در پاسخ به تلاش چندی پیش جنگنده آمریکا برای نقض حریم هوایی ایران بود.

ستاد تروریستی فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) ساعاتی پیش مدعی شده بود: روز چهارشنبه ۱۱ شناور ایرانی در شمال خلیج فارس برای ۶ کشتی جنگی آمریکا ایجاد مزاحمت کردند.

ادعا‌های مقامات تروریست آمریکایی در حالی مطرح می‌شود که بار‌ها کشتی‌های نظامی، هواپیما‌ها و پهپاد‌های این کشور اقدام به ورود به مرز‌های آبی ایران کرده اند. در یک سال اخیر ایران بار‌ها با هشدار به متجاوزان آمریکایی، آن‌ها را از مرز‌های خود دور کرده است. در یک مورد نیز پدافند هوایی ایران مجبور شد پهپاد پیشرفته آمریکایی را در نزدیکی کوه مبارک سرنگون کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
جهان
۲۱:۵۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
خداییش اونا شدیداٌ ترسیدن
باید شب راحت نداشته باشن
باید تاوان شهادت حاج قاسمو بدهند!
قاسم هنوز زنده ست....
آخرین اخبار