تیم تکواندو مس کرمان که در رده پنجم جدول رقابت‌های لیگ برتر تکواندو کشور قرار دارد، هفته پایانی رقابت‌های خود را اواخر خرداد یا اوایل تیرماه برگزار خواهد کرد.

تکواندوکاران مس در انتظار اتمام مسابقات لیگ برتربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو از ۱۵ مهرماه با حضور ۹ تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، لوازم خانگی کن، پاس قوامین، پالایش نفت آبادان، صنعت مس کرمان، فرمانیه، کانون تکواندوکاران مهاجر و یزدان آغاز شد. طبق برنامه‌ریزی قبلی نیز قرار بود لیگ برتر تکواندو زنان و مردان ایران در اواخر روز‌های اسفندماه ۹۸ برگزار شود، اما به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد.

 

برهمین اساس دیدار‌های معوقه هفته چهارم تا ششم و هفته هفتم تا نهم (پایانی) لیگ تکواندو زنان «جام کوثر» و همچنین رقابت‌های معوقه هفته ششم و هفتم و پیکار‌های هفته هشتم و نهم (پایانی) لیگ برتر مردان «جام خلیج فارس» که قرار بود به ترتیب طی روز‌های ۲۳ تا ۲۶ اسفندماه در فدراسیون تکواندو برگزار شود، اما با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا کلیه رویداد‌های ورزشی از جمله لیگ برتر تکواندو به تعویق افتاد.

 

اگرچه ستاد مبارزه با کرونا هنوز مصوبه‌ای برای آغاز رویداد‌ها و برنامه‌ها و مسابقات ورزشی تصویب نکرده است، اما مسئولان فدراسیون اعتقاد دارند تا دو ماه آینده و بعد از ماه مبارک رمضان شرایط آرام آرام به وضعیت عادی بازخواهد گشت و از همین رو فرصت برای برگزاری مسابقات معوقه و پایان لیگ مهیا خواهد شد.

حالا با این شرایط مسئولان لیگ برتر تکواندو زمان برگزاری هفته آخر را بین دو بازه زمانی اواخر خرداد یا اوایل تیرماه سال جاری در نظر خواهند گرفت تا مسابقات لیگ فصل ۹۸ به پایان برسد.

 

همچنین، با پایان هفته هفتم از دور برگشت، تیم شهرداری ورامین با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد. لوازم خانگی کن با ۳۱ امتیاز در جایگاه دوم و دانشگاه آزاد با ۲۷ امتیاز در جایگاه سومی قرار گرفت و پاس قوامین نیز با ۲۷ امتیاز در رده چهارم است و تکواندو کاران تیم مس کرمان نیز که با چهره‌ای جوان در مسابقات این فصل شرکت کرده اند با ۱۵ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار