نشست اعضای کمیسیون خدمات شهری با حضور رضا یزدان‌پناه مسئول کمیسیون و دیگر اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای شهر پیرامون چند موضوع مهم خدمات شهری برگزار شد.

 نشست اعضای کمیسیون خدمات شهری با حضور رضا یزدان‌پناه مسئول کمیسیون و دیگر اعضای کمیسیون خدمات شهری شورای شهر پیرامون چند موضوع مهم خدمات شهری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر برگزار شد.

رضا یزدان‌پناه عضو شورا و مسئول کمیسیون خدمات شهری با تشریح فرایند‌های جدید ساخت غسالخانه‌ها در کشور و ابعاد روحی و روانی وجود اینگونه اماکن خدمت رسان در نزدیکی مناطق مسکونی اشاره کرد و گفت: به دلیل توسعه شهر زرند و نزدیکی بیش از حد غسالخانه به مناطق و شهرک‌های مسکونی و قرار گرفتن در مسیر شریانی شهر معضلات روحی و روانی را در کنار مخاطرات حوادث رانندگی پدید آورده است و در این راستا ضرورت ایجاد غسالخانه در یک بازه زمانی دو ساله باید در اولویت مدیریت شهری قرار گیرد.

وی همچنین از برنامه ریزی جامع حوزه خدمات شهری به منظور جمع آوری زباله به صورت هر شب در هسته مرکزی شهر خبر داد و افزود: معضل اصلی شهر در جمع آوری زباله مربوط به گذاشتن زباله در ساعت‌های متفاوت روز و شب در معابر شهری است که باید از طریق آموزش شهروندی نسبت به آگاه سازی شهروندان با ساعت مشخص شده از طرف شهرداری اقدام لازم صورت گیرد.

برچسب ها: خدمات شهری ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار