کلنگ احداث ساختمان ادارای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فارسان به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح دهه حساب ۱۰۰ حصرت امام (ره)، کلنگ احداث ساختمان ادارای این نهاد در شهرستان فارسان به زمین زده شد.

او با اشاره به بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های شهرستان فارسان افزود: کلنگ زنی احداث ساختمان اداری یکی از مهم‌ترین پروژ‌های این شهرستان بود که با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال احداث و سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه کلنگ زنی مجتمع مسکونی خیری عیسی آباد از دیگر پروژه‌های شهرستان است اضافه کرد: این پروژه در یک طبقه با شش میلیارد ریال اعتبار احداث و تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد.

او ادامه داد: همچنین کلنگ زنی پروژه ساماندهی قنات کهریز راستاب از محل اعتبارات حوادثی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال انجام و تا پیان امسال به بهره برداری می‌رسد.

رئیسی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در این شهرستان گفت: واحد مسکن محرومین در روستای ده چشمه با ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار و پروژه اجرای طرح هادی روستای گوشه با سه میلیارد و ۸۳ میلیون ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

او افزود: کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پنج پروژه در شهرستان فارسان زمینه اشتغال ۴۰ نفر را در شهرستان ایجاد کرده است.

فارسان از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.