اجرای سه طرح هادی روستایی در شهرستان خانمیرزا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افتتاح دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) از جمله تدابیری بود که تا به امروز کمک‌های زیادی به محرومان کرده است اظهار داشت: تأسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰ از جمله اقدامات مهمی بود که حضرت امام (ره) در همان روز‌های ابتدایی انقلاب بر آن مصمم بود و اجرا کردند و تا امروز خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه کرده است.

او با بیان اینکه خوشبختانه بنیاد مسکن استان خدمات زیادی را در شهرستان‌های مختلف به مردم ارائه نموده است افزود: با توجه به اینکه خانمیرزا به تازگی از شهرستان لردگان جدا و به عنوان یک شهرستان است، اما بنیاد مسکن خدمات خوبی را به این مردم ارائه کرده است.

رئیسی اضافه کرد: به دنبال خدمات ارائه شده همزمان با دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) نیز سه طرح هادی روستایی در روستا‌های مرادان، درکه و رحیم‌آباد این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

او ادامه داد: افتتاح رسمی این طرح‌ها بعد از شکست کرونا ویروس انجام خواهد شد.

خانمیرزا از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن شهر آلونی، ۱۴۰ کیلومتری کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار