از مغازه دار قلعه گنجی که در شرایط بحرانی کرونا به کمک کسبه آمد به همت امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  امام جمعه و فرمانده سپاه از نادر جهانگیری صاحب یکی از پاساژ‌های تجاری قلعه گنج که بعلت شیوع ویروس کرونا کرایه مغازه‌های خود را بخشید تقدیر شد.

نادر جهانگیری مالک یک پاساژ تجاری در شهرستان قلعه گنج گفت: بنده بعنوان یک ایرانی برای مقابله با ویروس کرونا در مقابله با فعالیت‌های جهادگران عرصه بهداشت سپاه، بسیج، شبکه بهداشت و ... که جان خود را برای سلامت مردم کف دستشان گذاشته سعی کردم سهمی داشته باشم .

او افزود:سهم من در مهار این بحران بخشش کرایه تمامی مغازه‌هایم به مدت دو ماه است تا کسبه‌ای که از مدت‌ها قبل گرفتار کسادی کسب و کار و تعطیلی شده‌اند  دغدغه‌ای برای عقب افتادن کرایه ماهانه نداشته باشند.

جهانگیری با اظهار به اینکه در مواقع بحرانی همه مردم برای مقابله با هر بحرانی در سطح جامعه سهمی برای مقابله با آن دارند بیان داشت: همه ما باید زمان بحران کرونا و تعطیلی بازار بعنوان یک انسان به نوعی باید هوای همدیگر را داشته باشیم تا بتوانیم با موفقیت کرونا را شکست دهیم.

او هدف از این اقدام را عمل به مسئولیتی که در قبال افزایش سطح بهداشت عمومی در مقابله با این ویروس منحوس در سطح جامعه دارد  دانست و افزود: امیدوارم تا زمان گذر از بحران کرونا و تعطیلی بازار سایر مالکان نیز این نوع همکاری را با مستاجران داشته باشند تا از اجر و ثواب اخروی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار