شهردار کرمان گفت: با برنامه ریزی مناسب ظرفیت پذیرش مسافران در اتوبوس‌های درون شهری را کاهش و از سوی دیگر تعداد سرویس‌های واحد‌ها را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهران عالم‌زاده شهردار کرمان، با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند از روز گذشته همزمان با سراسر کشور در کرمان، گفت: براساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا، مقرر شد تاکسی‌ها بیش از ۴ نفر مسافر (همراه با راننده) سوار نکنند.

او در زمینه کرایه تاکسی‌ها افزود: رانندگان تاکسی حق ندارند که کرایه اضافه‌ای از مسافران به دلیل سوار کردن ۳ نفر، اخذ کنند و در صورت مشاهده شدن، با متخلفین به شدت برخود خواهند کرد.

شهردار کرمان در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در اتوبوس‌ها نیز بیان داشت: سعی داریم که با برنامه ریزی مناسب ظرفیت پذیرش مسافران در اتوبوس‌های درون شهری را کاهش و از سوی دیگر تعداد سرویس‌های واحد‌ها را افزایش دهیم ضمن آنکه بحث افزایش کرایه اتوبوس‌ها را نیز نخواهیم داشت.

عالم‌زاده در پایان درباره افزایش نرخ حمل و نقل عمومی شهر کرمان در سال ۹۹ تصریح کرد: هر ساله نرخ کرایه حمل و نقل عمومی براساس مصوبات شورای شهر افزایش پیدا می‌کند، ولی هنوز مصوبه‌ای از شورای شهر به شهرداری در این رابطه ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.