مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از آموزش رانندگان وسایل نقلیه با هدف آگاه سازی و آشنایی آنان در خصوص مبارزه با شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، با اشاره به اینکه خودمراقبتی فردی و اجتماعی مهمترین اصل برای پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی است، گفت: بر همین اساس جمعیت هلال احمر با ارائه آموزش‌های همگانی می‌کوشد تا خود مراقبتی در سطح فردی را با بهره گیری از دانش، توانایی و مهارت در آحاد جامعه افزایش دهد.

 

او با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مسائل در زمینه تضمین سلامت جامعه، توانمندسازی اجتماع محور و ارائه آموزش‌های لازم در زمینه خودمراقبتی است، بیان کرد: جمعیت هلال احمر در راستای آگاه سازی و آموزش رانندگان کامیون ها، اتوبوس ها، کامیونت‌ها و مینی بوس‌ها در ناوگان حمل و نقل عمومی در سایت آموزشی معاونت آموزش، پژوهش و فناوری محتوای آموزشی پیشگیری از ویروس کرونا بارگذاری کرده است.

او تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند برای دریافت محتوای آشنایی با نحوه مراقبت‌ها و پیشگیری از ویروس کرونا به سایت www.khadem.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار