جلسه ستاد مقابله با کرونا در چرام

با هدف نظارت و اجرای دستورالعمل های بهداشتی به صورت مستمر بازار شهرستان چرام پایش می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: در راستای اجرای دستورالعمل های فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در شهرستان چرام ستاد نظارت بر بازار با همکاری ادارات صمت، تعزیرات، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی تشکیل می شود.
 
هادی فتاحی اصل افزود: این ستاد با هدف نظارت بر بازار شهرستان و اجرای دستورالعمل های بهداشتی توسط اصنافی که اجازه فعالیت به آنها داده شده تشکیل و به صورت مستمر بازار شهرستان پایش می شود.
 
او بیان کرد: اصنافی که به آنها اجازه فعالیت داده شده در راستای طرح هوشمند فاصله گذاری اجتماعی باید در سامانه سلامت ثبت نام کنند و کد رهگیری دریافت کنند.
 
فتاحی اصل گفت: اصنافی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند پلمپ و پرونده آنها به مراجع ذیصلاح ارجاع می شود.
 
او با بیان اینکه در راستای مبارزه با شیوع کرونا ویروس از برگزاری هر گونه مراسم و تجمع در شهرستان جلوگیری می شود، افزود: از هر گونه تجمع در آرامستان شهر چرام جلوگیری می شود.
 
فرماندار چرام با بیان اینکه بحث بیماریابی به صورت مستمر در دستور کار شبکه بهداشت شهرستان قرار دارد، گفت: ضد عفونی معابر، ادارات، بانک ها و محل تجمعات با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به صورت مستمر انجام می شود.
 
او افزود: ما آمادگی داریم افرادی را که تست کرونای آنها مثبت باشد تا زمان بهبودی در نقاهتگاه نگهداری کنیم.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.