ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جنیدی رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ فروردین ماه، مهلت ثبت نام در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع به پایان می‌رسد.

جنیدی با بیان اینکه مشاغل پرخطر در تهران و سایر شهرستان‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند افزود: همه صاحبان مشاغل پرخطر و کم خطر خصوصی، دولتی، خیریه شامل صنف ها، کارگاه ها، صنعت و واحد‌های خدماتی تولیدی باید در سامانه salamat.gov.ir نام نویسی کنند.

او بیان کرد: پس از اتمام این مهلت، با صاحبان حرف و مشاغلی که ثبت نام نکرده اند به منظور پیشگیری از انتقال کرونا برابر قانون برخورد خواهد شد.

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: توصیه می‌شود همه صنایع شامل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پالایشگاهی، خودروسازی، شیمیایی، فلزی، معدن و ... و همه خدمات از جمله بیمارستان ها، داروخانه‌ها مطب ها، آزمایشگاه ها، مراکز فیزیوترابی، پیشخوانها، مدارس، دانشگاه ها، آموزشگاه‌ها و همه مراکز خدمت رسانی و اصناف و شرکت‌ها و مانند آن در مهلت تعیین شده در سامانه ثبت نام کنند و تاکید می‌شود ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.