مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : در پویش همدلی با مشارکت خیرین، ۵۰ هزار بسته معیشتی ۲۰۰ هزار تومانی برای حمایت از افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا که زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، تهیه خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرزین معتمدی مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : جمعیت هلال احمر استان پس از اجرای طرح غربالگری در ورودی شهر و تب‌سنجی و توزیع رایگان ماسک بین ادارات و ارگان‌های مختلف در راستای توزیع پکیج‌های بهداشتی در مناطق کم‌برخوردار گام‌های مهم و موثری برداشته است.

او گفت : پکیج‌های بهداشتی از جمله دستکش و ژل ۱۶۰ میلی با هزینه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون تومان تهیه شده و از تاریخ ۱۴ فروردین‌ماه در مناطق محروم و حاشیه‌ای استان به صورت منظم، منسجم و برنامه‌ریزی شده با مراجعه داوطلبان این جمعیت به درب منازل توزیع می‌شود.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از راه‌اندازی پویش همدلی در استان خبر داد و گفت: بنا بر تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا، ۵۰ هزار بسته معیشتی ۲۰۰ هزار تومانی برای حمایت از افراد نیازمند و آسیب‌دیده ازکرونا که زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند طی پویش همدلی با مشارکت خیرین و هم‌استانی‌های نوعدوست تهیه خواهد شد.

او از خیرین خواست، کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌گیری # (۰۸۳۳) کد استان *۱۱۲* به شماره حساب جمعیت هلال احمر کارت به کارت کنند و افزود: طی روز‌های آینده شماره حسابی مختص این پویش اعلام خواهد شد.

معتمدی افزود: پکیجی دیگر شامل ژل و دستکش برای بیماران خاص استان در حال بسته‌بندی است که به‌زودی به دست آن‌ها خواهد رسید .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.