فرماندار هرسین گفت : طبق بررسی‌های صورت گرفته در اثر بارش‌های سیل آسای اخیر به بخش زیرساخت‌ها، تاسیسات مسکونی، کشاورزی و دامداری این شهرستان ۸۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال خسارت وارد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امیر شاه آبادی فرماندار هرسین گفت : طوفان و تگرگ ۲ روز گذشته به کشاورزان و تاسیسات زیربنایی شهرستان هرسین خسارات زیادی وارد کرد.

او گفت : براساس بررسی‌های کارشناسی تاکنون به بیش از یک هزار و ۸۷۳ هکتار از باغات، اراضی کشاورزی و گلخانه‌ها خسارت وارد شده است.

فرماندار هرسین افزود: همچنین تاکنون به تعداد ١٦ منزل مسکونی در شهر هرسین و هشت خانوار عشایری در شهر بیستون امدادرسانی صورت گرفته است.

شاه آبادی، میزان خسارت به تاسیسات خطوط برق حوزه شهر بیستون را ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: میزان خسارت براساس نوع و میزان کشت و وضعیت استحکامات مسکونی و تاسیساتی بین ١٠ تا ٦٠ درصد ارزیابی شده است.

او گفت: به مدیران دستگاه‌های متولی دستور لازم برای برآورد دقیق و اعلام به ادارات کل و سازمان‌های بالادستی صادر شده است.

فرماندار شهرستان هرسین از کلیه دستگاه‌های متولی از جمله بخشداری‌ها، دهیاران، هلال احمر، جهاد کشاورزی، اداره برق، شهرداری‌های هرسین و بیستون، بنیاد مسکن، امور آب و راهداری تقدیر کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.