استاندار کرمانشاه از راه‌اندازی پویش «همدلی» در استان خبر داد و گفت : در مرحله اول این پویش و به زودی برای افرادی که شغل خود را از دست داده‌اند، کارگران و مردم نیازمندی که تحت حمایت هیچ سازمانی نیستند، ۵۰ هزار بسته معیشتی ۲۰۰ هزار تومانی تهیه می‌کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان و لزوم کمک به مردم نیازمند گفت : انتظار داریم مردم کرمانشاه در پویش همدلی جلوه‌های زیبایی را از همکاری و همیاری را به نمایش بگذارند تا الگویی برای سایر استان‌ها باشیم.

او سرانه درآمد خانواده‌ها در کرمانشاه را پایین دانست و بر حمایت از خانواده‌های نیازمند تاکید کرد و گفت : تاکنون کار‌های بسیار ارزشمندی در استان انجام شده است و در پویش همدلی هم نگاه مردم در ابتدا به مدیران و مسوولان است و انتظار داریم آیت‌الله علما (امام جمعه کرمانشاه)، صنعتگران و فعالان اقتصادی، خیرین، چهره‌های ورزشی، هنرمندان و عموم مردم نوع دوست در این پویش مشارکت فعال داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در ابتدای سخنان خود به خاطر همکاری و مشارکت عموم مردم، دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی، صنعتگران، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و همه ادارات و ارگان‌هایی که در این مدت درگیر مدیریت کرونا بودند تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شماره حساب برای دریافت وجه نقد مردم کرمانشاه را نیازمند مجوز دانست و گفت: تا زمان اعلام شماره حساب متمرکز همشهریان می‌توانند کمک‌های خود را با شماره‌گیری کد یو اس اس دی #۸۳*۱۱۲*به حساب هلال احمر کرمانشاه واریز کنند.

فریدون معتمدی با اشاره به اینکه حدود هشت هزار بسته بهداشتی (۱۰ عدد ماسک و یک ژل ضدعفونی) در اختیار استان کرمانشاه قرار گرفته است، گفت: تا این لحضه ۲ هزار و ۸۰۰ بسته از این بسته‌ها به بیماران خاص تحویل داده شده و برای توزیع بقیه این اقلام باید لیست افراد نیازمند در اختیار ما قرار بگیرد تا در اسرع وقت توزیع شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.