فرماندار قصرشیرین گفت: با اقدام‌های انجام شده وضعیت کنترل بیماری ویروسی کرونا در این شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت: از نظر ابتلای افراد به بیماری کرونا ،قصرشیرین در رتبه آخر شهرستان‌های استان کرمانشاه قرار دارد.

او گفت : با توجه به موقعیت خاص این شهرستان و فعالیت ۲ مرز خسروی و پرویزخان و تردد روزانه هزاران نفر در مرز‌های قصرشیرین خوشبختانه وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به این بیماری کنترل شده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سراسر کشور همزمان این طرح در شهرستان با همکاری سپاه، هلال احمر، انتظامی و شبکه بهداشت ودرمان و پلیس راه و راهنمایی رانندگی اجرا شد و کار کنترل مبادی ورودی شهرستان را با دقت انجام دادند.

تاتار با قدردانی از همکاری مردم قصرشیرین در ۱۳ فروردین ماه و رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه افزود: تمام اقدام‌های پیشگیرانه در راستای مقابله با بیماری کرونا در حال انجام است و ادارات متولی به صورت روزانه نسبت به انجام این وظایف اقدام می‌کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: تمام جمعیت شهرستان به صورت ۱۰۰ درصد در طرح غربالگری کرونا پایش شده اند که معادل ۶ هزار و ۴۲۰ خانوار با جمعیت ۲۲ هزار نفر است.

 رضا منصوری افزود: تمام پرسنل شبکه بهداشت و درمان در راستای کنترل و مقابله با بیماری فعال هستند و هرگونه موارد مشکوک و بیماری‌های حاد تنفسی در بیمارستان شهرستان کنترل می‌شوند.

او گفت: رعایت مسایل بهداشتی و توصیه‌های ستاد کرونا مهم‌ترین راه مقابله با این بیماری است و به مردم توصیه می‌کنیم که برای قطع زنجیره انتقال کرونا درخانه‌های خود بمانند، زیرا تنها راه قطع زنجیره انتقال این بیماری در خانه ماندن است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.