امیر پور گفت: آگاهی مردم در خصوص بیماری کرونا باید افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از شیوع بیماری کرونا در ایران و دنیا تمام کارشناسان توصیه می کنند که افراد باید به طور مرتب بهداشت رعایت کرده و از ترددهای غیرضروری در سطح شهر بپرهیزند؛ برای پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ باید در محیط منزل اقامت داشته باشیم و به طور مرتب دست ها را با آب و صابون شستشو دهیم.

امیر پور مدیر بخش داخلی بیمارستان شهدای تجریش اظهار کرد: حضور بر بالین  بیمارانی که تنگی نفس دارند و در حال دست و پا زدن هستند برای کادر درمان بسیار سخت است. این موضوع غم بزرگی را بر ما تحمیل می‌کند.

او ادامه داد: افزایش میزان آگاهی نسبت به بیماری کرونا حتی اگر با کمی اضطراب مختصر همراه باشد بد نیست؛ زیرا باعث می شود مردم در خانه بمانند تا چرخه انتقال ویروس کرونا در کشور شکسته شود.

امیر پور تاکید کرد: علی رغم تحریم های ظالمانه دشمن، کشور دچار کمبود تجهیزات حفاظتی و ماسک نبوده و اگر این موضوع در مناطقی از کشور ایجاد می‌شد در کم ترین زمان تجهیزات و گان حفاظتی مورد نیاز تامین شده است.


بیشتر بخوانید: برای حفظ آمادگی جسمانی در روز‌های کرونایی چه نکاتی را رعایت کنیم؟ 
مدیر بخش داخلی بیمارستان شهدای تجریش ادامه داد: مردم باید قدر سلامتی خودشان بدانند؛ زیرا زمانی که یک بیمار مقابل چشم کادر درمان فوت می کند یک غم بزرگی بر  خانواده، جامعه پزشکان و پرستاران وارد می شود.

امیر پور تاکید کرد: به علت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا توسط کادر درمانی بسیاری از آن ها چندین روز است که خانواده های خود را ندیده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.