نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حضور در جلسه علنی مجلس تست کرونا دادم و متوجه ابتلایم به این بیماری شدم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دهم اسفند که از مجلس به اصفهان آمدیم آزمایش انجام دادیم که نشان داد عفونتی در ریه وجود دارد و باید تحت مراقب باشیم به همین خاطر قرنطینه را در منزل  آغاز کردیم.
 
او ادامه داد: در ادامه، مجلس برای تشکیل جلسه علنی در ۱۹ و ۲۰ فروردین اعلام کرد که حتما باید تست کرونا را به ما اعلام کنید و من به مرکز بهداشت رفتم و آزمایش دادم که شنبه به من اعلام شد، تست کرونای شما مثبت است و باید قرنطینه خانگی را آغاز کنید.
 
 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: هرچند این بیماری علایمی دارد ولی من هیچ یک از علایم بیماری از قبیل درد قفسه سینه تنگی نفس سرفه و ... را نداشتم.
 
حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک گفت: باید حتما دستورالعمل های مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا را جدی گرفت و تا حد ممکن از خانه خارج نشد.هرچند قرنطینه خانگی سخت است اما خداوند بزرگ می فرماید ان مع العسر یسرا .
 
او ادامه داد: برای قطع زنجیره بیماری در خانه بمانیم، از همه افرادی که برای مقابله با این بیماری تلاسش می کنند تشکر می کنم، عید نیمه شعبان را تبریک می گویم و در این روز مبارک دست به دعا برمی داریم برای ظهور حضرت حجت و شفای همه مریضان دعا می کنیم ان شالله شر این ویروس منحوس از سر دنیا برداشته شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.