مسئول بسیج کارمندان لرستان با اشاره به اینکه گندزدایی و ضدعفونی کردن در مرکز بسیج کارمندان گفت: تعدادی اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده جمع آوری شده و بین کارمندان اداره و مناطق محروم توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  امین صارمیان، با اشاره به شیوع کرونا ویروس در لرستان و احتمال درگیری بیشتر کارمندان با این موضوع اظهار داشت: کارمندان با توجه به شرایط کاری خود بیشتر در معرض ابتلا به کرونا ویروس هستند.

وی افرود: مانوری در کل ادارات برای ضدعفونی کردن محیط کاری کارمندان ایجاد شده است.

مسئول بسیج کارمندان لرستان با اشاره به اینکه هر پایگاه یک گروه جهادی تشکیل می‌دهد بیان کرد:در این مانور خدماتی توسط بسیجیان در اداره خود با امکاناتی که توسط ما تهیه می‌شود مجموعه را ضد عفونی انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: حدود ۷۰ اداره کل این مانور را انجام می‌دهند شامل زیرمجموعه این ۷۰ پایگاه در ادارات کل و قطعاً به تبع ادارات شهرستان نیز به صورت جداگانه انجام می‌شود.

صارمیان با اشاره به اینکه گندزدایی و ضدعفونی کردن در مرکز بسیج کارمندان تصریح کرد: تعدادی اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده جمع آوری شده و بین کارمندان اداره و مناطق محروم توزیع شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار