بخشدار بربرود غربی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا محمود جمشیدوند خیر الیگودرزی پنج هزار ماسک برای توزیع بین اهالی این بخش اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  اکبر بابک آرا با بیان اینکه مشارکت خیرین در تامین اقلام بهداشتی و مایحتاج ضروری مسئولانه و قابل توجه است اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و اهمیت پیشگیری و مقابله با آن برخی از افراد نیکوکار به صورت خودجوش اقدام به تهیه و توزیع ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی کننده در بین مردم می‌کنند که این اقدام خیرخواهانه قابل تقدیر است.

وی ارزش ریالی این ماسک‌ها را ۱۵ میلیون تومان بیان کرد و افزود: در کنار برخی سودجویان در این شرایط بحرانی که به دنبال منافع خود هستند، افراد بسیاری نیز احساس مسوولیت کرده و اقلام بهداشتی توزیع می‌کنند.

بخشدار بربرود غربی تصریح کرد: این خیر نیکوکار پیش از این نیز در روستای پیر دزگاه اقدام به احداث خانه مادر نمود که متاسفانه مورد حمایت مسوولان قرار نگرفت.

بابک آرا همچنین از توزیع ۵۰ بسته اقلام بهداشتی بین نیازمندان این بخش خبر داد و افزود: همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه، با همت کمیته خیرین سلامت بخش بربرودغربی و همکاری نیرو‌های بسیج حوزه انصارالمهدی (عج) سپاه ناحیه شهرستان اقلام بهداشتی ضروری موردنیاز در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده تهیه و میان خانوار‌های هدف روستا‌های تابعه این منطقه توزیع شد.

الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار