شرکت منتشرکننده بازی Wasteland 3 اعلام کرد که این بازی تا اواخر ماه آگوست عرضه نمی‌شود.

عرضه Wasteland 3 تا اواخر آگوست به تعویق افتادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا تقریبا تمام حوزه‌های مربوط به فناوری را دستخوش خود کرده و در همه آن‌ها اثر گذاشته است به گونه‌ای که بسیاری از محصولات شرکت‌های حوزه فناوری، بازی‌سازی و فیلمسازی مجبور هستند محصولات خود را دیرتر روانه بازار‌های مختلف کنند. به تازگی بازی Wasteland 3 هم به همین دلیل با تأخیر مواجه شد. شرکت InExile Entertainment، شرکت عرضه‌کننده این بازی اعلام کرد که Wasteland 3 قرار است در تاریخ ۲۸ آگوست روانه بازار شود.


بیشنر بخوانید: آغاز تولید کارت‌ گرافیک‌های ارزان قیمت مجهز به GDDR6 توسط انویدیا


این بازی نقش‌آفرینی که ژانر پسا آخرالزمانی دارد، قرار بود برای کنسول‌های خانگی PS4 و Xbox One و رایانه‌های خانگی در تاریخ ۱۹ می‌منتشر شود. مدیرعامل استودیوی InXile، برایان فارگو در توئیتر اشاره کرد که دورکاری کارکنان این استودیو به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا یکی از دلایل این تأخیر است. وی اشاره کرد: ما از دیدن استقبال خوب کاربران از نسخه بتای بازی Wateland ۳ هیجان‌زده شدیم، اما واقعیت این است که با چالش‌های جدیدی که جهان با آن سر و کار دارد، انتشار این بازی تحت تأثیر قرار گرفته است.

اولین نسخه بازی Wasteland در سال ۱۹۸۸ منتشر شد و در آن زمان به عنوان بنیانگذار بازی‌های نقش‌آفرینی به حساب می‌آمد که بعد‌ها باعث شد سری بازی‌های Fallout از آن الهام بگیرند. دومین سری از این بازی، Wasteland 2 سال‌ها بعد یعنی در سال ۲۰۱۴ تولید و عرضه شد. این بازی توانست دوباره بازی‌های نقش‌آفرینی یا همان RPG را دوباره به رایانه‌های شخصی بازگرداند. بعد‌ها در سال ۲۰۱۸، شرکت مایکروسافت شرکت سازنده سری بازی‌های Wasteland یعنی InXile را خریداری کرد.

عرضه Wasteland 3 تا اواخر آگوست به تعویق افتاد

قسمت سوم این بازی قرار است در سرزمین‌های یخ‌زده کلورادو جریان داشته باشد پس گیمر‌ها باید انتظار یک بازی سخت در زمین‌های سرد را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار