رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: خوش بینی به پایان همه گیری کرونا، شیوع موج ثانویه را به دنبال دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: خسته شدن از در خانه ماندن و رعایت توصیه‌های بهداشتی، خوش بینی و هیجان نسبت به پایان همه گیری کووید ۱۹، آغاز موج ثانویه بیماری را در پی خواهد داشت.

او با اشاره به افزایش تردد‌ها در برخی معابر و خیابان‌های شهر افزود: توصیه جدی مسئولین و متولیان امر بهداشت و درمان ادامه روند توجه هم استانیان به توصیه‌های بهداشتی، ماندن در خانه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

شیرانی اضافه کرد: اینکه بیماری کرونا به خوبی در چهارمحال و بختیاری کنترل و مدیریت شده است، به معنای مهار بیماری سرکش کووید ۱۹ نیست.

او ادامه داد: هم اکنون روز‌های پیک بیماری را پشت سر می‌گذاریم و بیشترین مبتلایان به کرونا با علایم و بدون علایم را در سطح جامعه داریم.

شیرانی گفت: این وضعیت یک هفته تا ۱۰ روز آینده ادامه پیدا خواهد کرد و خروج از آن مستلزم توجه به هشدار‌های بهداشتی و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی است لذا از هم استانیان درخواست می‌شود با همراهی و همکاری خود، به خروج هرچه سریع‌تر این بیماری از استان و گذر از بحران با سلامت هرچه بیشتر کمک نمایند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار