مایکروسافت قصد دارد برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در جهان همایش‌های خود را تا ژوئن ۲۰۲۱ به صورت آنلاین برگزار کند.

برگزاری آنلاین تمام همایش‌های مایکروسافت تا سال ۲۰۲۱به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویروس کرونا مدت زیادی است که همایش‌ها و مراسم‌های زیادی را درگیر خود کرده و باعث شده تا همه مراسم‌ها در سراسر جهان لغو شوند و هیچ شرکت بزرگی در آن‌ها شرکت نکند. برخی از شرکت‌ها تصمیم گرفته‌اند که به دلیل گسترش این ویروس خطرناک مراسم‌های اختصاصی خود را هم برگزار نکنند و فقط وبینارهای خود را به صورت آنلاین پخش زنده کنند. مایکروسافت به تازگی به این گروه از شرکت‌ها پرداخته است.


بیشتر بخوانید: کمک ۶ میلیون دلاری اینتل برای درمان ویروس کرونا


شرکت مایکروسافت، آخرین شرکت از بزرگترین شرکت‌هایی است که مراسم‌های پیش روی خود را به دلیل همه‌گیر شدن ویروس کرونا در سراسر جهان لغو می‌کند. در بیانیه‌ای رسمی از سوی این شرکت مشخص شد که مایکروسافت در نظر دارد تاریخ و استراتژی مراسم‌های خود را تغییر دهد. برای بقیه سال ۲۰۲۰، این شرکت فرصتی برای آزمایش جایگاه‌های جدید را در اختیار دارد تا بالاترین کیفیت تجربیات دیجیتال اول را ارائه دهد.

برگزاری آنلاین تمام همایش‌های مایکروسافت تا سال ۲۰۲۱

منابع آگاه به رسانه‌های اعلام کردند که مراسم‌های مهم مایکروسافت از جمله Ignite the Tour و MVP Summit سال 2021 و Build 2021 قرار است از این روند پیروی کنند و تنها به صورت زنده از اینترنت پخش شوند. مایکروسافت پیش از این اجلاس MVP 2020 خود را که قرار بود ماه گذشته در سیاتل و Inspire 2020 که قرار بود ماه جولای در لاس‌وگاس برگزار شود، لغو کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار