ادامه تعطیلی کارخانه‌های تویوتا در اروپا

تویوتا قصد دارد کارخانه‌های خود در کشورهای اروپایی را در حالت تعطیل نگه دارد.

ادامه تعطیلی کارخانه‌های تویوتا در اروپابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا اعلام کرد که تعلیق تولید را در کلیه کارخانه‌های خود در اروپا، به استثنای روسیه، تا اطلاع ثانوی تمدید خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود این کارخانه‌های تولیدی تا ۲۰ آوریل با سرعت بالایی دوباره آغاز به کار کنند. اقدام به تعطیلی این کارخانه‌ها از سوی شعبه اصلی شرکت تویوتا در ژاپن به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در اروپا است و اقدامات انجام شده برای تعطیلی این کارخانه‌ها ضروری به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید: بی‌ام‌دبلیو M850i، یک خودروی لوکس در حد کشتی


این خودروساز در بیانیه‌ای گفته است که چشم‌انداز فروش کوتاه‌مدت و مشکلات نامشخص در تدارکات و زنجیره‌های تأمین که در هفته‌های بعد افزایش می‌یابد نیز در این تصمیم‌گیری نقش داشته است. تویوتا همچنین اشاره کرده است که فرآیند‌ها و پروژه‌های ضروری برای راه‌اندازی دوباره این کارخانه‌ها و فعالیت‌های آینده کارخانه‌ها، از جمله پروژه‌های جدید تویوتا برای تولید وسایل نقلیه جدید، با کارکنان این کارخانه‌ها ادامه خواهد یافت.

تویوتا تنها کارخانه‌های تولید خودروی تویوتا در سایر کشور‌های اروپایی را تعطیل کرده است که این یعنی مراکز خدمات و تعمیر خودرو‌های تویوتا در کشور‌های اروپایی همچنان باز است و آماده خدمات‌دهی به مصرف‌کنندگان خودرو‌های این شرکت است. با گسترش ویروس همه‌گیر کرونا در جهان، تویوتا تولید محصولات خود را از اواسط ماه مارس در فرانسه، انگلیس، جمهوری چک، لهستان، ترکیه و پرتغال به حالت تعلیق درآورده است.

این خودروساز گفت کارخانه روسیه از ۳۰ مارس تا ۳ آوریل بسته خواهد شد. تویوتا قبلاً تولید را در تمام آمریکای شمالی متوقف کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار