بی‌ام‌دبلیو M850i، یک خودروی لوکس در حد کشتی

مدل جدید خودرو‌های سری ۸ بی‌ام‌دبلیو با نام M850i xDrive Gran Coupe معرفی شد.

بی‌ام‌دبلیو M850i، یک خودروی لوکس در حد کشتیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودرو‌های جدید سری ۸ بی‌ام‌دبلیو در سال ۲۰۲۰ M850i xDrive Gran Coupe نام دارند که یک خودروی لوکس و پرقدرت است که با مشخصات خوب خود یک خودروی شگفت‌انگیز را نوید می‌دهد. نسخه‌های جدید و تغییرات زیادی در خودرو‌های سری ۸ بی‌ام‌دبلیو دیده می‌شود، اما می‌توان گفت این سری از خودرو‌های این شرکت آلمانی یکی از بزرگترین و قدرتمندترین آن‌ها است؛ تنها خودرویی که توانسته است قدرت ۵۲۳ اسب بخاری را از آن خود کند.


بیشتر بخوانید: همکاری تویوتا و هینو برای تولید یک کامیون سوخت سنگین


بی‌ام‌دبلیو M850i، یک خودروی لوکس در حد کشتی

این قدرت عظیم به لطف موتور دوقلوی V8 با ظرفیت ۴.۴ لیتر به دست آمده است که وظیفه فشار ۵۵۳ پونر در فوت گشتاور را به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می‌کند. گیربکس اتوماتیک این موتور هشت سرعته ZF است که دنده‌ها را با سهولت هرچه تمام‌تر تغییر می‌دهد. این پیشرانه قادر است سرعت این سدان سنگین بی‌ام‌دبلیو را در ۳.۷ ثانیه به ۶۰ مایل در ساعت برساند و به حداکثر سرعت ۱۵۵ مایل در ساعت برساند. با پا گذاشتن روی پدال گاز این خودرو می‌توان فهمید که این ماشین متعلق به اتوبان‌های آلمان است تا در آن‌ها با سرعت بسیار بالا حرکت کرد. با توجه به این که این خودرو جزو سری ۸ خودرو‌های بی‌ام‌دبلیو است، یک سیستم اسپورت هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است؛ بنابراین صاحبان M850i می‌توانند بین حالت‌های مختلف این خودرو تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهند. ویژگی‌های رانندگی در هنگام تعویض حالت تغییر می‌کند، اما M8 گزینه‌های بیشتری در اختیار مشتری قرار می‌دهد. یک صفحه نمایش باریک در این خودرو است که در کنار چرم کجلل آن را بسیار زیبا کرده است.

بی‌ام‌دبلیو M850i، یک خودروی لوکس در حد کشتی

به هر حال هیچ یک از خوردو‌های لوکس سری ۸ بی‌ام‌دبلیو ارزان نیستند. حتی بهترین قیمت پایه‌ای که برای محصولات این خودروسازی آلمانی وجود دارد، ۱۰۹ هزار دلار است. M850i دارای مشخصات دیگری از جمله سیستم صوتی پیشرفته Bowser و Wilkins، صندلی‌های تمام چرم، بسته حرفه‌ای رانندگی و کمک رانندگی جدید و شیشه‌های برقی است، که همین امر باعث شده است قیمت آن تا ۱۲۰ هزار و ۶۷۵ دلار افزایش یابد و در بازار‌های جهانی به فروش برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
شیشه های برقی؟ این برای ماشین های ما جز اپشن هست، حالا یه لحظه فقط فکر کن برای bmw یکی از اپشن هاش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
شما هم پراید رو 70 تومن غالب کنید به ملت
ماخیلی خوبیم
آخرین اخبار