تست کرونای پزشک عمومی مرکز بهداشت درمانی بنستان شهرستان دنا مثبت اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ظفر پریسایی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت: این پزشک در روز ۵فروردین ۹۹ در مرکز بهداشت درمان بنستان حضور داشته، ولی خوشبختانه در این روز هیچ گونه بیماری را ویزیت نکرده است.

پریسایی افزود: تنها نگهبان و یک پرستار با وی درارتباط بودند که موارد برای تست سریع آنان در دستور کار قرار دارد.

او ادامه داد: این پزشک عمومی هرماه دو بار در مرکز بستردرمان شهر پاتاوه فعالیت می‌کرد. آقای پریسایی با بیان اینکه این پزشک ۶ بهمن در پاتاوه چندبیمار را پذیرش کرده گفت: بیماران مرجوعی به این پزشک، کارکنان و کادر درمان که در شهر پاتاوه تست می‌شوند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا بیان کرد: بعد از احساس گلودرد این پزشک در کمترین زمان ممکن بیماری کرونای وی تشخیص داده شد و با سی‌تی‌اسکن ریه مشخص شد که ریه این پزشک با ویروس درگیر نشده است.

او افزود: هم اکنون وی در زادگاهش شهر سمیرم در قرنطینه خانگی است و حال عمومی وی خوب است.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دنا زیلایی پاتاوه مارگون لوداب میمند لما کهگیلویه و بویراحمد
۲۳:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا رحم کنه امام زمان عج رحم کند.مردم این منطقه در فقر و فلاکت هستند منطقه دنا و پاتاوه و زیلایی و سادات محمودی در فقر شدید و جدی هست.مطابق مستندات پژوهشی مجلس شورای اسلامی،مردم این ناحیه دچار سو تغذیه شدید ناشی از فقر و عدم حمایت اجتماعی هستند سازمان بهزیستی و امور حمایت اجتماعی در این مناطق حضور ندارند.نیروهای مسلح و قوای کشوری و استانداری و سازمان های اجتماعی می بایست از فقر این منطقه بکاهند.ای کاش فرد و یا نهاد و یا ارگان دلسوزی برای این‌منطقه وجود داشت.اصلا پوشش حمایت اجتماعی و برنامه رفع فقر در این ناحیه به شدت ضعیف و محروم وجود ندارد.توزیع بودجه و اعتبارات عادلانه نیست.استانداری و سایر قوای کشوری تمهیداتی برای رفع مشکلات و معضلات مالی و اقتصادی و اجتماعی داشته باشند.ای کاش موسسات خیریه کشوری و خیرین محترم به این ناحیه سفر می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۲۱:۵۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام
این پزشک بعد از دادن تست و در حالی که منتظر جواب بوده به اجبار توسط مسولان مجبور به ویزیت بیماران می‌شود. ظاهرا خدا رحم کرده اگه بعدا علائمش بروز نکنه
اگه خواستید مستندات موجوده