با اجرای طرح فاصلەگذاری اجتماعی در شهر‌های استان امروز 6 مورد مشکوک به کرونا شناسایی شده اند.

آرزو فلاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: با اجرای طرح فاصلەگذاری اجتماعی در شهر‌های استان امروز بیش از ۳ هزارو ۳۵۰ نفر در ورودی استان تب سنجی شده اند.

او با اشاره به اینکه در این میان تاکنون ۶ نفر مشکوک به کرونا شناسایی شده اند افزود: در ورودی شهرستان کامیاران ۵۰۰ نفر تب سنجی شده اند که در میان آن‌ها یک نفر مشکوک به کرونا ویروس وجود داشته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستانبیان کرد: در ورودی شهرستان قروه، ۴۵۰ نفر مورد تب سنجی قرار گرفته اند که در میان آن‌ها خوشبختانه هیچ مورد مشکوکی پیدا نشده است.

فلاحی اظهار داشت:، اما در مجموع سه ایستگاه ورودی شهرستان سنندج، یک هزار و ۹۰۰ نفر مورد تب سنجی قرار گرفته اند که در میان آن‌ها ۴ مورد مشکوک پیدا شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در ورودی‌های شهرستان‌های سقز و بیجار هم به ترتیب ۲۲۰ و ۲۸۵ مورد تب سنجی شده اند که در میان ورودی‌های سقز مورد مشکوکی پیدا نشده است، اما در میان ۲۸۵ مورد تب سنجی بیجار، یک مورد مشکوک به کرونا یافت شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.