به همت دست اندركاران موسسه مردم نهاد مهرگستر كوير و مشاركت مردمى بالغ بر یک میلیارد ریال برای کمک به مردم کمتر برخوردار حاشیه شهر کرمان جذب شد.

حديثه سالارى، مدیر عامل موسسه مهر گستر كوير كرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به جذب بیش از یک میلیارد ریال کمک های مردمی برای حاشیه نشینان کرمان گفت: با توجه به حاكم شدن شرايط خاص در كشور و نظر به گسترش و شيوع ويروس كرونا اين موسسه با جذب حمايت های مادى و معنوى مردم و خيران در اسفند ماه ١٣٩٨ موفق به توزيع ٥٤٣ بسته ارزاق در بين نيازمندان و مناطق كم برخوردار شهرى شد.

او هدف از اجراى اين طرح را حمايت از اقشار كم درآمد عنوان كرد و افزود: با افزايش تعداد بسته هاى حمايتى نسبت به سنوات قبل با توجه به شيوع ويروس كرونا و از رونق افتادن بسياری از كسب و كارها، تلاش ما بر حمایت از صاحبان کسب و کارها و اصناف مختلف بوده است.

سالاری با اشاره به اهميت بهداشت فردی در جلوگيرى از ابتلا به ويروس كرونا تصریح کرد: موسسه مهرگستر كوير با توزيع هزار و ٢٠٠ پک بهداشتی در مناطق كم برخوردار حاشيه شهر كرمان و ارائه آموزش به ساكنان اين مناطق، گام ارزشمندی در اين راستا برداشت.

او با بيان اينكه اقدامات حمايتی اين موسسه به مدت ٢٤ روز (از ٤ تا ٢٨ اسفند ماه پارسال) صورت گرفت، بیان داشت: به ثمر نشستن اين اقدامات حاصل همراهی و حمايت هاى مادى و معنوى اعضاى جوان و كارآمد موسسه و خيران است.

سالاری افزود: ثواب انجام این عمل خیرخواهانه، با نيت تعجيل در ظهور امام عصر (عج)، به ساحت مقدس آن امام همام هدیه شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: جوانان ، ویروس کرونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار