رییس بیمارستان فاطمه الزهرا گفت: این بیمارستان بیمار کرونایی ندارد و مردم باخیال راحت مراجعه کنند.

بیمارستان فاطمه الزهرا بیمار کرونایی ندارددکتر روح الله سلیمانی، رییس بیمارستان فاطمه الزهرا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، انتشار خبری مبنی براینکه بیمارستان فاطمه الزهرا، بیمارستان کرونایی است را تکذیب کرد و گفت: تاکنون بیمار کرونایی در این بیمارستان نداشتیم و فقط در کرمان بیمارستان افضلی پور با ۳۰۰تخت به عنوان بیمارستان مرجع محل پذیرش و درمان بیماران کرونایی است و مردم با خیال راحت برای اقدامات درمانی خود به بیمارستان فاطمه الزهرا مراجعه کنند.

او افزود: درکنار بیمارستان افضلی پور سایر بیمارستان‌های دیگر بخش اختصاصی دارند که در صورت مشکوک بودن بیمار اقدامات اولیه انجام و برای درمان و کار‌های تشخیصی و درمانی به بیمارستان افضلی پور ارجاع داده می‌شوند.

رییس بیمارستان فاطمه الزهرا کرمان در ادامه بیان کرد:باتوجه به وضعیت قرمز شهر کاشان و کمبود تخت این بیمارستان اقدام به راه اندازی بیمارستان صحرایی کرده است که باامکانات و تجهبزات کامل باظرفیت ۶۴تخت از یک ماه قبل در شهر کاشان مستقر شده و خدمات رسانی می‌کنند.

سلیمانی تصریح کرد: بیمارستان صحرایی مستقر درکاشان بانام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه و درکنار دانشگاه علوم پزشکی خدمات رسانی می‌کند.

او اظهار داشت: بیمارستان فاطمه الزهراب کرمان درکنار بخش‌های جراحی ووداخلی مردان و زنان خدمات پاراکلینیکی مجهز دارد.
او گفت: کاملترین بخش‌های تصویر برداری در استان خدمات سی تی اس کن با ۱۶اسلایس جدیدترین دستگاه ماموگرافی برای غربالگری سرطان سینه در این بیمارستان وجود دارد.

رییس بیمارستان فاطمه الزهرا افزود: این بیمارستان مجهز به به روزترین دستگاه‌های سنگ شکن برون اندامی است.

او بااشاره به راه اندازی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در تمام رشته‌های پزشکی و ارایه خدمات به مردم گفت: بخش بلوک زایمان بدون درد باهدف کاهش زایمان سزارین باروش‌های بی دردی انجام می‌شود.

او به خدمات غیر حضوری نوبت دهی برای رفاه حال همشهریان اشاره کرد و گفت: درکلینیک تخصصی و فوق تخصصی نوبت دهی تلفنی و یا ازطریق اپلیکیشن تلفن همراه راه اندازی شده است و مردم می‌توانند با شماره۳۵۴۵۴، ۰۳۴ پزشک و زمان مراجعه را بدون حضور در بیمارستان انجام دهند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار