مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۵ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۵ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در دزفول

رضا قپانچی‌پور رئیس اداره پارک ملی دز گفت: ۳ نفر صیاد غیرمجاز بدلیل صیادی با دستگاه برق در فصل ممنوعه صید آبزیان در دزفول دستگیر شدند.

او افزود: طی گزارش‌های رسیده مبنی بر وجود یک فروند قایق و صید غیرمجاز با دستگاه برق در رودخانه عجیرب واقع در حاشیه پارک ملی دز، محیط بانان این اداره در محل حاضر شدند.

قپانچی پور بیان کرد: محیط بانان اقدام به جلوگیری از صید غیرمجاز صیادان کردند و وسایل آن‌ها شامل یک فروند قایق به همراه دستگاه مولد الکتریسیته غیرمجاز و تعداد زیادی ماهی صید شده را ضبط و بعد از صورتجلسه به مراجع قضایی معرفی کردند.

رئیس اداره پارک ملی دز اظهار داشت: هرگونه صید آبزیان در فصل ممنوعه به خصوص با وسایل و ادوات غیرمجاز طبق قوانین محیط زیست جرم است.

پارک ملی دز زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری به ویژه گوزن زرد ایرانی است.

این پارک در طول ۱۵۰ کیلومتر از مسیر رودخانه دز امتداد دارد و از آن به عنوان تنها باقی‌مانده جنگل‌های گرمسیری جهان نام برده می‌شود.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای منزل و مغازه در شهرستان اهواز

سرهنگ سهراب حسین نژاد سرپرست پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پایگاه شرق پلیس آگاهی استان با کار اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه رایانه همراه و یک دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد، افزود: متهمان پس از مواجهه با مستندات مستدل پلیس به ۸ فقره سرقت منزل و ۵ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه تحقیقات جهت کشف سایر جرائم احتمالی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: متهمان پس بازسازی صحنه‌های سرقت و تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری سارق موبایل قاپ در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبای قاپی در شهرستان دزفول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با کار اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی اظهار داشت: متهم در بازجویی پلیس به ۶ فقره سرقت موبایل قاپی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سارقان حرفه‌ای در دام پلیس ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: به منظور اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای ماموران کلانتری ۱۱ و ۱۵ این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با همانگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او در ادامه بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی پراید و ۵۰۰ کیلوگرم آهن آلات سرقتی، مقدار ۲۶۰ گرم مواد مخدر و ترازوی توزین مواد کشف شد.

سرهنگ پاپی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۴ فقره سرقت مغازه، ۳ فقره محتویات داخل خودرو، یک فقره خودرو و یک فقره آهن آلات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.