مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲۶ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۲۶ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارقان لوله‌های نفت در اهواز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی اطلاعات واصله عوامل حراست شرکت نفت، مبنی بر سرقت لوله‌های نفت در یکی از روستا‌های همجوار شهرستان اهواز، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه "غیزانیه" شهرستان اهواز موفق شدند، با اقدامات اطلاعاتی سارق مزبور را شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کنند.

سردار عباس زاده بیان داشت: در بازرسی انجام گرفته از محل دپوی اموال مسروقه مقدار ۵۰ تن لوله و شیر آلات سنگین نفت، پایه‌های دکل برق، وسایل و تجهیزات سرقت (هوا برش و قفل بر) کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این رابطه یک سارق دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی در برخورد بدون مماشات با سارقان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

۴۰ نفر از عاملان توزیع الکل در دام پلیس افتادند

سردار عباس زاده اظهار داشت: در پی مسمومیت الکلی تعدادی از شهروندان در شهرستان اهواز، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و فرماندهی انتظامی اهواز حسب وظیفه ذاتی با همکار جامعه اطلاعاتی ۴۰ نفر از عاملان اصلی توزیع الکل مسموم را شناسایی و دستگیر کردند، که در این رابطه ۲۵ هزار لیتر الکل صنعتی و غیرمجاز کشف شد.

کشف ۹۴ درصدی جرائم خشن در خوزستان

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بحمدلله وضعیت امنیتی و انتظامی با تلاش‌های مجموعه همکاران در عوامل انتظامی، اجتماعی، ترافیکی و پلیس‌های تخصصی و پشتیبانی مراجع قضائی در کنترل و مدیریت جرائم خشن ۹ درصد کاهش داشته ایم که در سال گذشته ۲۰ درصد، سال ۹۶ در ۷ ماهه ۴۶ درصد و در مجموع ۱۳ درصد در ۳ سال کاهش داشته ایم.

او با بیان اینکه ۹۴ درصد جرائم خشن کشف شده اند، اذعان داشت: در حوزه سرقت‌ها در سال جاری ۴ درصد کاهش و ۸۴ درصد سرقت‌ها نیز کشف شده که بخشی از آن‌ها نیز مربوط به سال‌های گذشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.