در بسته حوادث ۱۴ اسفند بخوانید؛

کشف ۶۵ کیلوگرم حشیش در ماهشهر

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

کشف ۶۵ کیلوگرم حشیش در ماهشهر

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با عوامل اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در یکی از مناطق شهرستان ماهشهر مطلع شدند.

او بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از شناسایی محل نگهداری مواد با همکاری رده همنام در شهرستان ماهشهر و هماهنگی مرجع قضائی ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۶۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار در شوش

 سرهنگ حمید رضا بهاروند فرمانده انتظامی شوش گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری سارقان حرفه‌ای کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک سارق موبایل و کیف قاپ حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۵ فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در سطح شهرستان شوش اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ بهاروند افزود: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار