مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۲۴ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۲۴ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

محموله بادام و گردو قاچاق در ایذه توقیف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان ایذه با کار اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او در ادامه افزود: در بازرسی از بار خودروی توقیفی مقدار یک هزار و ۲۵۰ کیلوگرم بادام و یک هزار و ۲۵۰ کیلو گرم گردو قاچاق فاقدهرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در همین رابطه یک قاچاقچی دستگیر وپس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

باند سارقان حرفه‌ای در اهواز متلاشی شد

سرهنگ سهراب حسین نژاد سرپرست پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در برخی مناطق کلانشهر اهواز، ماموران پلیس آگاهی استان با کا اطلاعاتی باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری با ۹ فشنگ مربوطه، یک دستگاه پژو ۴۰۵، پراید و موتورسیکلت و یک جفت پلاک همگی سرقتی کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت که یکی مسلحانه، بعنف و عادی بوده اعتراف کردند.

سرهنگ حسین نژاد با اشاره به تحویل متهمان بخه مرجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی، عوامل زمینه ساز اصلی سرقت را بی احتیاطی در حمل پول و اشیای قیمتی، تردد در اماکن خلوت همراه با وجوه نقد فراوان، اعتماد بی جا به افراد ناشناس و نا مطمئن در معابر و دلسوزی بی جا نسبت به افراد ناشناس عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.