مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۴ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۴ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

 دستگیری سارقان حرفه‌ای در ایذه

سرهنگ حجت سفید پوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از سرقت و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، پلیس آگاهی شهرستان ایذه با گشت زنی هدفمند و نامحسوس یک سارق محتویات داخل خودرو را حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهم در بازجویی پلیس به ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ایذه اعتراف کرد، بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ حجت سفید پوست در ادامه به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی مناطق شهرستان اشاره و تصریح کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ایذه ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی پلیس به ۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان ایذه اعتراف کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در هندیجان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله موادمخدر مطلع شدند.

او بیان کرد: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری رده همنام خود در شهرستان هندیجان محور تردد ۲ دستگاه خودروی وانت باری حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از ۲ خودروی توقیفی مقدار ۹۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و ۵ کیلوگرم تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: در این رابطه ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.