سیجانی روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دستور تعطیلی به تمام پاساژها، مراکز تجاری و فروشگاه‌های قم ابلاغ شده‌است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،پیرو ابلاغ اتاق اصناف استان و مصوبات مراجع قانونی مبنی بر تعطیلی مراکز تجاریِ غیرضروریِ مایحتاج مردم، تمام پاساژها، مراکز تجاری و فروشگاه‌های قم از هرگونه فعالیت جدا خودداری نمایند؛ در غیر این‌صورت برخورد لازم توسط عوامل نیروی انتظامی انجام خواهد گرفت.

در اطلاعیه اتاق اصناف تاکید شده‌بود: با توجه تصمیمات اتخاذشده در سطح ملی و در جهت مبارزه بابیماری منحوس کرونا، کمک به سلامتی مردم شریف استان، کاهش تردد در سطح شهر و هر گونه تجمعات حتی کوچک، یکی از راه‌های کنترل این بحران تعطیلی بازار شهر و فعالیت‌های صنفی غیر ضروری می‌باشد، لذا تمامی بازار و صنوف محترم به استثنای اقلام ضروری و مایحتاج مردم از قبیل نانوایان، عرضه مواد غذایی و خواربار، میوه فروشی، مرغ فروشی و قصابی، خدمات خودرو و ... با رعایت پروتکل بهداشتی ضروری است از اول تا ۱۵ فروردین واحد تجاری خود را تعطیل کنند و در صورت امکان برای ارائه خدمات غیر حضوری و اینترنتی با رصد و پایش توسط بازرسان اصناف اقدام کنند.

اتاق اصناف قم پیش از این در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: تمامی صنوف (مراکز خرید و فروش) بجز رسته‌های خاص و مایحتاج مردم تا ۱۵ فرودین ماه در استان تعطیل است.

کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز دوشنبه اعلام کرد: تاکنون ۲۳ هزار و ۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۱۸۱۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۸۳۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار