مدیر شهرداری منطقه سه سنندج دلیل اصلی بسته شدن درب های پله برقی میدان آزادی سنندج را پیشگیری از انتقال کروناویروس عنوان کرد.

بسته شدن درب های پل برقی میدان آزادی سنندج به دلیل پیشگیری از انتقال كرونافواد کریمی، مدیر شهرداری منطقه سه سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت:  رفع مشکلات سطح شهر و ایجاد امکانات رفاهی در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان از مهم ترین اولویت های مدیریت شهری است.

او خاطرنشان کرد: یکی از زیرساخت های فراهم شده در راستای ایجاد رفاه بیشتر شهروندان احداث پل هوایی میدان آزادی است که در سنوات گذشته مدیریت آن به عهده شهرداری های مناطق دو و سه بود.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: ۴ پله این پل هوایی در حوزه شهرداری منطقه 3 و 2 پله نیز در حوزه شهرداری منطقه 2 بود که برای جلوگیری از موازی کاری مدیریت کامل این پل  در اسفند ماه سالجاری به عهده شهرداری منطقه 3 گذاشته شده است.

کریمی افزود: به محض یکپارچه شدن مدیریت این پل هوایی شهرداری منطقه 3 اقدام به انجام برخی  تعمیرات  جزیی پل برقی نموده و این پل در حال حاضر بدون هیچ مشکلی و نقص فنی آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

او اذعان کرد: با شیوع ویروس کرونا به منظور جلوگیری از گسترش بیشتر این ویروس با توجه به اینکه مردم در زمان استفاده از پل به جدارها دست می زند شهرداری استفاده از پل را ممنوع کرده است.

مدیر شهرداری منطقه سه  سنندج با بیان اینکه  در زمان فعال بودن پل  هم متاسفانه شهروندان از آن استفاده نمی کنند و بیشتر در مسیر سواررو عبود می کنند، گفت: برای جلوگیری از ورود معتادن به درون پل درب های این  پل نیز  بسته شده است.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا زمان مشخصی برای فعال سازی دوباره این پل برقی دارید؟ گفت: تا زمانی که مشکل ویروس کرونا وجود داشته باشد تصمیم برای از سرگرفتن فعالیت این پل برقی نداریم.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج عنوان کرد: این پل برقی  در دوره شهردار فعلی سنندج بدون پرداخت هزینه و در قالب قرارداد قبلی براساس استانداردها مورد بازسازی قرار گرفت .

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.