رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از رشد ۲۰ تا ۲۲ درصدی قیمت نان در نانوایی‌هایی دولتی و آزادپز استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: مصوبه کشوری افزایش قیمت نان از آبان ماه پارسال ابلاغ شده، اما تاکنون در خراسان جنوبی اجرایی نشده است.

او از رشد ۲۰ تا ۲۲ درصدی قیمت نان خبر داد و افزود: با توجه به مسائل پیش آمده ناشی از کرونا و پایین آمدن سطح خرید، برای کمک به نانوایان این مصوبه اجرایی شد.

شهرکی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در این اوضاع که سطح درآمد مردم هم پایین آمده، قیمت نان افزایش یافته است؟ گفت: به دلیل پایین آمدن سطح خرید یا باید تعطیل شدن نانوایی‌ها را می‌پذیرفتیم و یا تعادلی ایجاد می‌شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: شرایطی ایجاد کرده ایم که نه نانوایی‌ها ضرر کنند و نه مردم استان نسبت به دیگر نقاط کشور تحت فشار قرار گیرند.

او با بیان اینکه قیمت مصوب نان بر دیوار نانوایی‌ها نصب شده و با متخلفین برخورد می‌شود، اظهار کرد: مردم شکایات و انتقادات خود را از طریق سامانه ۱۲۴ برای رسیدگی اطلاع دهند.

شهرکی با بیان اینکه تاکنون دو نانوایی به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی پلمب شده است، عنوان کرد: با متخلفان تعارف نداریم و برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.