بارش برف در دومین روز از سال ۱۳۹۹ جواهر ده رامسر را سفید پوش کرد.

تاکامی کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بارش برف بهاری در منطقه جواهر ده رامسر از بعد از ظهر امروز آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
 


او با بیان اینکه از سایر ایستگاه‌های هواشناسی بارش برف گزارش نشده است، افزود: سامانه بارشی و سردی از بعد از ظهر فردا یکشنبه ۳ فروردین وارد استان می‌شود و تا صبح سه شنبه ۵ فروردین بسیاری از مناطق کوهستانی استان را سفید پوش خواهد کرد.

تاکامی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی مرکز و شرق مازندران بین ۱۰ تا ۵۰ سانتی متر و در ارتفاعات و محور‌های کوهستانی غرب استان از ارتفاعات رامسر تا محور هراز بین ۱۰ تا ۳۰ سانتی متر برف ببارد.

او افزود: مقدار بارش باران نیز در مناطق ساحلی، جلگه‌ای و دامنه‌های مرکز و شرق استان بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلی متر و در مناطق غرب استان بین ۳۰ تا ۵۰ میلی متر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد: آبگرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه ای، بالا آمدن آب و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در مرکز و شرق استان ریزش سنگ، رانش زمین، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ها و محور‌های کوهستانی در این دو روز دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: موج‌های ۳ متری در راه مازندران


انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.