حسینی آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مالک حسینی رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با شیوع کرونا گفت: در حوزه کودکان کار اقدام خوبی با حضور فعالان مدنی و سمن‌ها آغاز شد و از ۴ روز پیش در محل تجمع زباله گرد‌ها حضور داریم و خدمات پزشکی و آموزش آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادیم.

رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: توزیع روزانه نزدیک به ۲۰۰ پرس غذای گرم در بین زباله گرد‌ها در حال انجام است و اعلام کردیم که می‌توانیم این ظرفیت را تا هزار پرس غذای گرم در روز افزایش دهیم.

حسینی بیان کرد: خیران نیز برای کمک اعلام آمادگی کردند و ما بیشتر تلاش کردیم از جامعه محلی استفاده کنیم، زیرا جامعه محلی بهتر می‌توانند ارتباط برقرار کنند و در ادامه برای گرمخانه‌ها تدارک عید را پیش بینی کردیم که با همکاری دیگر بخش‌ها نوروز را در گرمخانه‌ها اجرا می‌کنیم.

او ادامه داد: از ۲۷ مورد مشکوک کرونا که جهت آزمایش معرفی کردیم خوشبختانه هیچ کدام آن‌ها کرونا مثبت نبودند و این اتفاق خوبی بود که در گرمخانه‌ها کرونا مثبت نداشتیم.

رئیس سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران افزود: با توجه به نیاز ماسک برای مددجویان خط تولید ماسک راه اندازی شد و در حال حاضر روزانه بیش از ۳ هزار ماسک در گرمخانه‌ها توزیع می‌شود.

حسینی بیان کرد: شب گذشته نماینده سازمان بهداشت جهانی بازدیدی از گرمخانه‌های شهرداری تهران داشتند و این حجم از خدمت رسانی رایگان شهروندان برای آن‌ها قابل توجه بود و در ادامه برای جلب مارکت مردمی در هفته جاری سامانه ۴ رقمی معرفی می‌کنیم تا بتوانیم وحدت رویه‌ای در ارائه خدمات و کمک به مددجویان داشته باشیم.

او ادامه داد: چند روزی اعلام شده که در حوزه کودکان کار و کارتن خواب‌ها با کمک ستاد فرمان اجرایی امام خبری مطرح شد که ۱۴ میلیارد تومان انجام شده و باید اعلام کنم شهرداری در این کمک‌ها نادیده گرفته می‌شوند و مشکل جدید ما در گرمخانه‌ها این است افراد ماده ۱۶ که امکان برگشت به خانه را نداشتند در گرمخانه‌ها پذیرش شدند که متاسفانه هیچ کمکی به شهرداری تهران نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار