به مثبت شدن تست یکی دیگر از بیماران، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان کهگیلویه وبویراحمد به ۲۷ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،دکتر جهانپور سخنگوی وزرات بهداشت و درمان با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۲۴ بیمار مشکوک به کرونا آزمایش گرفته شده گفت: تا کنون تست ۲۷ بیمار بستری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج مثبت اعلام شده است.

او افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۰۹ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۳۹۳۸ نفر افزایش یافت.

او گفت: خوشبختانه تاکنون ۴۵۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده اند.

او بیان کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۷۲۴ مورد رسید.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در تهران: ۲۵۱ نفر، قم: ۸۴، گیلان: ۴۳، اصفهان: ۱۲۶، البرز: ۶۷، مازندران: ۷۲، مرکزی: ۰، قزوین: ۲۲، سمنان: ۴۱، گلستان: ۲۵، خراسان رضوی: ۱۴۳، فارس: ۹، لرستان: ۵۲، آذربایجان شرقی: ۳۶، خوزستان: ۳۲، یزد: ۳۶، زنجان: ۳۲، کردستان: ۲۷، اردبیل: ۰، کرمانشاه: ۱۳، کرمان: ۷، همدان: ۱۱، سیستان و بلوچستان: ۶، هرمزگان: ۷، خراسان جنوبی: ۱۸، خراسان شمالی: ۶، چهارمحال و بختیاری: ۰، ایلام: ۱۸، آذربایجان غربی: ۱۸، کهگیلویه و بویراحمد: ۱، و بوشهر ۶ نفر به بیماری کرونا ویروس مبتلا شده اند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.