پایانه‌های مسافربری کهگیلویه و بویراحمد از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، فیلی معاون عمرانی استاندار با اشاره به ساز و کار‌های ترافیکی برای پیشگیری از شیوع کرونا گفت: اتوبوس‌ها و سواری‌های در پایانه های مسافربری استان براساس مصوبه‌های ابلاغی تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند مسافر جابجا کنند.

 فیلی در نشست شورای ترافیک افزود: تنها در شرایط خاص و با در نظر گرفتن نکات بهداشتی و کسب مجوز‌های لازم مسافر جابجا می شود.

او همچنین از تعطیلی همه واحد‌های بوم گردی خبر داد و گفت: کسانی که به بهانه بوم گردی مهمان پذیرش کنند به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.

معاون عمرانی استاندار مشارکت عمومی برای مقابله با گسترش این ویروس را مهم دانست و با انتقاد از شهروندانی که بی محابا در سطح شهر در تردد هستند گفت: در خوشبینانه‌ترین شرایط با مشارکت عموم مردم احتمال قطع زنجیره تا اواخر فروردین ماه وجود دارد، اما چنانچه مردم در این رسالت بزرگ مشارکت نکنند قطعا تا ماه‌ها گرفتار خواهیم بود.

معاون اقتصادی استاندار هم با ابراز گلایه از برخی عمده فروشان که به خرده فروشی اقدام می کنند گفت: این کار می تواند خیابان ۱۳ آبان (عمده فروشان یاسوج) را به کانونی خطرناک برای انتقال این ویروس تبدیل کند.

صمیمی دوست افزود: براساس مصوبه این صنوف از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ مجوز عرضه کالا را دارند وباید پس از ساعت مقرر تعطیل شوند.

 

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.