دونالد ترامپ بالاخره احتمال ابتلا به کرونا را پذیرفت و روز شنبه تست کرونا داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریكا پس از روزها مقاومت، بالاخره حاضر شده تا تست کرونا بدهد.

این اقدام در پی اصرار کاخ سفید صورت گرفته، چراکه وی طی روزهای اخیر به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم با افرادی که مبتلا به ویروس کرونا بودند، در ارتباط بوده است.

ترامپ روز شنبه خطاب به خبرنگاران گفته بود که دمای بدن خود را قبل از ورود به اتاق چک کرده و وضع او کاملا طبیعی است.


بیشتر بخوانید:


ترامپ علی‌رغم دیدار  با حداقل سه نفر که ابتلای آن‌ها به کرونا محرز شده، حاضر نبود تا به آزمایش تن دهد. دکتر کاخ سفید پیش از این اعلام کرده بود که چون ترامپ هیچ یک از علائم کرونا را ندارد، نیازی به انجام تست وجود ندارد.

پیش از این و در روز جمعه خبر رسیده بود که درپی ابتلا بولسانورو، رئیس‌جمهور برزیل کاخ سفید جلسه‌ای اضطراری تشکیل داده است. گمانی‌ زنی‌های زیادی طی ساعات گذشته مطرح شده که خبر از احتمال ابتلای ترامپ به ویروس کرونا می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۰:۴۹ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
من نمیدونم در این وضعیت انگیزه شما از اینکه دم به دم پیگیر بیماری یا آزمایش کرونای ترامپ هستین چیه؟ ترامپ به ما ربطی نداره جز اینکه استدلال مسخره ای داشته باشیم به اینکه با دیگران خودمون رو مقایسه کنیم وبگیم وضع ما اونقدر ها هم بد نیست.در صورتی که آقا وضع ما بده همینکه رتبه سوم ابتلا رو در دنیا داریم و روز به روز آمار ابتلا اعلامی افزایشی هست دلیلی است بر اینکه وضع ما خوب نیست. به جای این چرندیات درباره ترامپ و امریکا و ... به فکر مردم باشین . کسانی که در این شرایط کارشنکی میکنن رو به مردم معرفی کنین. مگه شما رسانه ملی نسیتین؟ پس رسانای حرف مردم باشین
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۰۷:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
بمیری دلمون خنک شده
Iran (Islamic Republic of)
یک بنده خدا
۲۳:۳۶ ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
سلام، الحمدالله رب العالمین، بعد از یزید و شمر زمان یعنی ترامپ، نوبت یزید و شمر زمان نتانیاهوی ملعون و یاری دهندگان برگشت ناپذیرش انشاءالله
آخرین اخبار