عسگری با بیان اینکه تامین مواد اولیه برای تولید ماسک در دستور کار است، گفت: تولید ماسک در کارگاه‌های استان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در نشست با جمعی از دوزندگان استان سمنان با بیان اینکه تأمین مواد اولیه برای تولید ماسک در دستورکار است، گفت: دوزندگان استان با تمام توان برای افزایش تولید اقلام بهداشتی پای کار بیایند.

او با بیان اینکه همدلی کارگاه‌های تولیدی استان سمنان با مسئولان برای تولید اقلام بهداشتی قابل توجه و مطلوب است، افزود: این روند مثبت با افزایش هماهنگی ادامه یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، گفت: تأمین ماسک و دیگر اقلام بهداشتی از دغدغه‌های به حق اقشار مردم است و کمیته پشتیبانی و تدارکات با تمام توان برای افزایش تولید و توزیع هدفمند اقلام بهداشتی در تلاش است.

عسگری با بیان اینکه دوزندگان و کارگاه‌های تولیدی استان سمنان برای تولید ماسک و دیگر اقلام بهداشتی اعلام آمادگی کردند، ابراز داشت: از قبل چند واحد صنعتی و تولیدی برای تولید ماسک در استان سمنان وجود داشت که با افزایش تقاضا؛ تعداد این واحد‌های تولیدی افزایش یافت.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.